jump to navigation

18 Aylık> Gelişim, Beslenme, Dişler 19 Oca 2010

Posted by evaciton in Bebeğim Büyüyor, Beslenme ve İştah, Diş Bakımı, Eğitim.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Kelimelerden bahsetmiştim

Gelişim;

Son gittiğimiz doktorun “son 3 ayda hiç kilo almamış ortalamanın çok altında” demesi, bunu zaten bildiğimiz halde moralimizi bozdu. Boyu ortalama imiş. Kısaca 3 aydır 9 kilonun üstüne çıkmadık. Bir kaç kere de ateşlenince sanırım bu etkilendi.

Dişler;

Azı ve köpek dişleri çıkıyor, bitmesine az kaldı, ama bir kaç sebepsiz ateşi oldu, bir kısmını dişe bağladık, sonuncuyu ise doktorun önerdiği testleri yaptırıp sonuçlarında bağlayacak bir şey bulamayınca virüse bağlamış olduk.

Demir;

Kan testi sonucunda demirin bir hayli düşük olduğunu gördük(28), doktor şurup formunda demir tedavisi önerdi. Biz de damlayı bırakmış olduk.

Beslenme;

Kilosu için ek besin ve yan etkileri iştah açmak ve uyutmak olan bir ilaç önerdi. Ben bu ilaçla büyümüşüm, ama etrafımda kime sorduysam pek tavsiye etmediler. Obez yapıyor diyen, hatta hiçbir işe yaramadı diyen bile oldu. Dişçi olan arkadaşımız oğluna verememeyi uygun bulmuş aslında, ama yine de bir denemişler ama deneme beklenen sonuçları vermemiş. Ben de açıkçası bir sürü ilaç aldığı için vicdanen vermekten çekindim ve henüz başlamadım. Hani derler ya doktor verdiyse bir bildiği vardır diye, doğru ama bazen başka şeyler ağır basıyor. Henüz dediğime bakmayın, henüz vermek niyetinde değilim, annem beni ekstra kırılma noktasına getirmediği sürece…

Ek besin ise sadece koca bir kutu halinde satılıyormuş. Suyla karıştırılarak biberonda verilen cins bir şey. Çeşitli lezzetleri var ve bizim kız hangisini sever bilemiyorum. Poşeti olsaydı daha mutlu olacaktım çünkü fiyatı pek ucuz değil hani, en azındano şekilde denetir, sevip sevmediğini görürdük. İşte ben böyle düşünür dururken annem gidip kakaolusunu almış bile!!! Deneyelim görelim.

Bu arada beslenme konusunda sıkıntılarımız devam ediyor. Kaşık görünce kaçmaya devam. Ama abur cubur bir kısım yiyor. Sıkılınca da yere bırakıyordu, şimdi yeni moda body’sinin içine de atmaya başladı. Hatta bulduğu herşeyi oraya atmaya başladı.

Anneli Grup; Bu esnada yabancı dil eğitim veren bir yuvadan anneli grup davetini hala bekliyoruz.

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

