jump to navigation

19 Aylık> Oyun grubu, Beslenme,Kağıt Yeme 23 Şub 2010

Posted by evaciton in Bebek Gelişimi, Bebeğim, Bebeğim Büyüyor, Beslenme ve İştah, Eğitim, İlkler.
Tags: , , , , , ,
trackback

Tarih: 23 Şubat 2010/ Yaş; 19 Aylık

Minnoş büyüyor. Yemesi hala orta karar. (3 yaşında durum değişmedi) Gereken öğünleri yediği ya da yedirebildiğimiz sürece moralimi bozmuyorum. Oturarak yemiyor, oynarken yiyor, öteki türlü zaten yedirmek mümkün değil. 3 haftalık bir ek besin tavsiye edildi, onu da verdik. Şimdi bir ikincisine başladık.

Demir eksikliği tedavisi için başladığımız şurup formunda verilen demire 2 ay devam edeceğiz, yani 2010 Mart 19’a kadar. (Demir tedavimiz burada belirtilenden daha uzun devam etti, belki bir yıl. Ama artık vermiyoruz, ne zaman kestiğimizi anımsamıyorum.)

Okul;

Haber beklediğimiz yerden haber çıktı. Geçen hafta perşembe deneme dersine gittik. Bugün de haftada bir ile başladık. Çok hoş, tabii dikkatleri sürekli odaklı kalamıyor. Geçen hafta deneme dersinde parmak boyasını ağzına götürmüştü, herhalde öğrenmiş bugün ağzına götürmedi ve daha sakin oynadı onlarla. Geçen hafta yine tünelden geçmeyi reddetmişti, bugün bir kaç sefer ödül verince ben gidip önüne bıraktığım sürece oradan geçiyor. Yoksa başka yerlerde dolanıyor!! 🙂

Ortada yapılan aktiviteler yerine habire kitapların olduğu bölüme gidiyor, benim kızım entel olacak galiba 🙂 Belli olmaz, dayısı harfleri gazetelerden öğrenmişti ve ilk okudukları ansiklopediydi, hem de Yunan mitolojisi üzerine!!

Kelimeler gelişti, artı yemek ve suyu ayırt edebiliyoruz. Ben nelerden bahsediyorum ki; sınıftaki bir kız 14 aylıktan beri konuşuyormuş yahu…

Bir fe fırlama…kaşla göz arasında kağıt vesaire ne varsa ağzına atma konusunda tam bir yaramaz. (3 yaşında hala kaşla göz arasında peçete ve kağıt yiyor) Bakalım bu işin sonu ne olacak, aklımıza en gelmeyecek bir oyuncağının, bir arabanın farlarını ne yapmış ne etmiş sökmüş, ve ağzına götürmüş. Acaba ne yapmalı bu küçük yaramaza

Ayrıca su verdiğimiz zaman bir süre sonra onunla oynamaya başlıyor. Ağzına aldığını ağzından döküp üstünü ıslatıyor…(3 yaşını bitirdi bunu hala yapıyor)

Yorumlar»

1. dafna - 23 Şub 2010

Slm Eva,
blogunu okudum çok beğendim ve takdir ettim açıkçası. Bayağı kurcaladım ama böbrek reflusu ve idrar yolu enfeksyonu başlıklarını buldum detayını okuyamadım yani bulamadım. Ana başlıklara girince çıkmadı.Merak ediyorum ve okumak istiorum detayları. Bence bugün çok başarılıydı çocuklar için, ilerleme kaydettiklerini hissettim ve mutlu oldum.


Bir Cevap Yazın

