jump to navigation

Eve Bebek Geliyor> Yatak 09 May 2011

Posted by evaciton in Eve bebek geliyor nelere ihtiyacım var?.
Tags: , , , , , ,
trackback

Eve bebek geliyor yazılarımdan birinde yeni doğmuş park yatak seçeneğinden bahsetmiştim.

Bizim minnoş Temmuz ayında beklenenden erken ve 2 kilo ağırlığında geldiği için yatağı henüz yoktu. Bunu geçici olarak önceden aldığımız park yatak ile çözmüştük. Minik, kilo almaya başladıkça park yatağın yükseltme kitinin ya da şiltenin bel vermeye başladığını farkettik ve acilen bir yatak arayışına girdik.

Park Yatağımız;

Dafne'nin Park Yatağı

 

 

 

 

 

 

 

Yatağımız;

Kasım ayında kuzunun yatağı hazırdı, yatağa uygun ortopedik şilte ve alez ısmarladık. Hastaneden döndüğümüzde direkt o yatağa yattı. Park yatağın yükseltme kitini çıkarıp şiltesini de alta yerleştirmek suretiyle bebişe gün içerisinde oyun oynayabileceği bir alan haline getirdik. 

Gün içinde oynarke çoğunlukla park yatakta uyuya kalıyordu. Bazen kıyamayıp orada bırakıyorduk, bazen de daha sağlıklı bir uyku uyuması için yatağına taşıyorduk.

Yanlız ufak bir şeyi unutmuştuk; Park yatağın kenarları kumaş olduğu için sorun yoktu,  ama bu yeni yatakta bebecik uykusunda döndükçe kafacığını yatağın kenarlarına çarpıyordu. Neyseki kayınvalidem imdadımıza yetişti ve yatağın çevresine bağlanabilir bir kumaş dikti. Sanırım bunlar satılıyor. Ama materyalin ismini ve nerde satıldığını bilmiyorum ….:)

Dafne'nin yatağı- Yatak Kumaşı

Yorumlar»

1. sevcan - 22 Şub 2013

meraba çok beyendim bende hamileyim ve parkyatak almayı düşünüyorum bu parkyatagın markası ne nasıl bulabilirim

evaciton - 22 Şub 2013

Merhaba Sevcan, yanlış hatırlamıyorsam Joker’in JokJok markasını almıştık. Ama hala bu tip yatak üretip satıyorlar mı bilmiyorum. Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama eğer İstanbul’daysanız Hamile Okulumuza bekleriz 🙂 İyi bir hamilelik geçirmeniz dileğiyle, Sevgiler 🙂

sevcan - 23 Şub 2013

merhaba davetiniz için teşekkür ederim ben trabzonda oturuyorum 😉 buisimde park yatakları bi araştırıyım inşallah bulurum güzel dilekleriniz, için tekrar
teşekkürederim sevgiler…..


Bir Cevap Yazın

