jump to navigation

Philips Avent ile küçük bir kaçamak 02 Haz 2011

Posted by evaciton in Acemi anne ve babanın günlüğü, Eve bebek geliyor nelere ihtiyacım var?.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

6 Mayıs’ta “Philips Avent ile Küçük Bir Kaçamağa Ne Dersin?” diye soran bir mail aldım.

Kaçamak kelimesinin cazibesine kapılmamak mümkün mü? Acaba ne tür bir kaçamak diye bakmaya maili açtım. Bir bahar temizliği için Philips Avent İstinye Park Hillside’a davet edilmiştim.

Şimdi kalk Asya’daki bir tepeden, Avrupa’da bir diğerine gitmek koca bir yol kat et! Kendimi nasıl organize ederim diye düşündüm. Sonunda dayanamadım ve organize oldum.

İşte küçük kaçamağım; 24 Mayıs sabahı, saat 11’de İstinye’de olabilmek için 9’da evden çıktım. Herkesi gereken yerlere ulaştırdıktan sonra biraz kaybolarak İstinye’ye vardım. Taşındığımdan beri bilmediğim yollarda kayboluyorum ama sonunda istediğim yere tam saatinde hatta biraz erken varıyorum. Kural yine bozulmadı!

Philips Avent Kaçamağı 1

Soldan Sağa; Avent Annesi Müge, Devletşah, Önce Anneyim Özge Eşsizer ve ben

Bizim blogger kızlar toplandık ve Hillside ve Avent tarafından keyifle karşılandık. Tanımadıklarımızla tanıştık, tanıdıklarımızla özlem giderdik.

Biz bizeydik, paylaştık, iç döktük, kendimize geldik, , dönebildiğimiz kadar özümüze döndük.

Philips Avent’ten Ayşen Coşgun anneliğin muhteşem olduğu kadar zor bir rol olduğunu söyleyerek başladı. Kısa bir sunum gerçekleştirdi. Ardından Avent’in dünyada annelerin 1 numaralı tavsiyesi olduğunu ve Türkiye’de böyle olmayı hedeflediklerini belirterek “Anneler Tavsiye” ediyor adında bir yarışmadan bahsetti; ilk üçe girecekler bir hediye alacaklarmış; www.bebek.com

Sunumu kısa kesti çünkü sorularımızı duymak istiyordu. Ayşen’cim sen istersin de bizde soru olmaz mı, başladık sıralamaya;

  • Blogcu Anne Elif, gece yatakta emzik arandıklarını belirtti- Ben de epey arandığım zamanları bilirim. – Fosforlu gece emziğinin olduğunu öğrendik ve ona fosforlu bir paket emzik hediye ettiler.
  • Emzikle ilgili bir soru da ben sordum. Bu vesileyle kullanım ömürlerinin en fazla 3 ay olduğunu öğrendim.
  • Süt sağarken biberona sağıp oradan Via kaplara aktarmak zorunda kalınca sterilize edecek daha fazla eşya olmasının ve zaten az olan sütün kaplar arası transferde daha da azalması gibi sıkıntılarımdan bahsettim. “Avent’in Via kaplara özel bir pompası olduğunu sonradan öğrendiğim, bileydim o zaman alırdım. Keşke bir adaptör olsaydı” dedim. Ayşen, “Pompa Adaptörü”nü gösterdi, meğer varmış! Biz yanlışlıkla içinde 2 kaşık olan Via Gurme setini almışız. Adaptör ise daha küçük başka bir paketin içinden çıkıyormuş. Keşke mağaza görevlileri de ürünleri ve kullanımlarını biraz daha iyi bilseler ve anlatsalar. Neyse geçti artık, belki bir başka sefere…
  • Via kaplar çok hayat kurtarıcı oldular; sadece sütü değil, sebze pürelerini, muhallebiyi, gerektiğinde Aptamil süt tozunu saklamak ve taşıyabilmek için çok kullandım. Şimdilerde ise başka besinleri saklamak için kullanıyorum.
  • Via kaplarla ilgili başka bilgiler; kaplar paketten steril çıktığı için hemen kullanılabiliyor. Tekrar sterilize edilebiliyor. Ayrıca mikrodalga ve bulaşık makinesine de girebiliyormuş.
  • Hangi ürünler hangi maddeden diye sordum; genelde Polietersulfon (PES), Polipropilen (PP) ve yalancı emzik saplarında kullanılan sert bir madde olan Tritan kullanıldığını söyledi. Bizim zamanımızdakileri bilmiyorum ama şimdikiler BPA’sız.
  • Tüm ürünlerin bir ömrü olduğunu belirtti. Pompa ana gövdesinin de elbette bir ömrü olduğunu, özellikle anne sütünün sürekli geçtiği en kritik parça olduğunu, bu durumda kendi bebeğimizden sonra artık başka bir çocuğa devredilmemesi gerektiğini önemle vurguladı. Demek ki, gerekirse diye sakladığım parçaları artık elden çıkarmam gerekiyor.
  • Yeşim, cam biberon bulamadığını söyleyince, henüz Türkiye’de olmadığını öğrendik.
  • Avent’in biberonunu çok kullandım ama anti-kolik ve gece huzursuzluğunu önleyici özelliklerini bilmiyordum.
  • Damlatmaz su biberonlarının bir süre sonra damlatmaya başladığını dile getirdik. Biberonların yenilendiğini, kapaklarının değiştiğini gösterdiler. Diğer ürünler gibi akıtmazlığı sağlayan valflerin bir ömrü olduğunu ve yedekleriyle değiştirilebileceğimizi anımsattı. Sağolsunlar bir paket yedek valf hediye ettiler.

Avent’in her tür ürün konusunda acil servis ağları varmış. Örneğin bir bayanın 3 kere pompası kırılmış ve üçünde de acil servisi gelmiş! İşte bu şahane, zira bizim zamanımızda bu denli kuvvetli değildi.

Bu yazının devamı için tıklayınız

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

