jump to navigation

Tuvalet Eğitimi 3- Dışarıda tuvalet 14 Haz 2011

Posted by evaciton in Tuvalet Eğitimi.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Tuvalet Eğitimi 1 Start, Tuvalet Eğitimi 2 yazılarında tuvalet eğitimine nasıl başladığımızı yazmıştım

Eğitimin en sıkıntılı tarafının dışarda tuvalet yaptırmak olduğunu eklemeden geçmemek gerek; çünkü temiz tuvalet bulmak sıkıntı olabiliyor.  Biz de her seferinde yanımıza mobil tuvalet almayı unutuyoruz.

Aslında her evden çıkmadan ve eve girdikten sonra çişe gidiyoruz,  yine de bazen kazalar oluyor!!

2. haftanın bitiminde Cumartesi günü ilk kez bir dış tuvaleti kullanmak mecburiyetinde kaldık. Tek başına zor oluyor. Neyseki kuzu etrafı ellememek ve beni beklemek konusunda laf dinledi.

Rutin hareket şöyle; önce ıslak bez klozeti temizliyorum. Sonra üstüne tuvalet kağıdı/ kağıt havlu koyuyorum. Sonra elimi yıkıyorum ve kuzuyu tuvalete oturtuyorum.  İşi bitince kuzuyu ıslak bezle temizliyorum.

En sonunda sifonu çekip birlikte ellerimizi yıkıyoruz.

İlk dış tuvalet deneyimimizde tuvalette tanıdık biri de vardı, kağıt havlu verme ve kuzuyu tutma konularında destek aldık.

Çoğu seferler eşimden destek rica ediyorum. Örneğin bir seferinde bir otelde çocuk bakım aparatıyla engelli tuvaleti aynı yerde olduğundan birlikte girebildik.  Gel gör ki kuzu efendinin çişi yokmuş yapmadı.

Bir başka dış tuvalete üzerine kaçırdığı için gitmek zorunda kaldık.

Aslında her evden çıkmadan ve eve girdikten sonra çişe gidiyoruz. Ancak bu sefer evden çıkmadan hemen evvel yapmayı reddetti çünkü yakın zamanda yapmıştı. Neyse, bir anda bırakıverdi, babasının kucağında oturduğu için babası da bu durumdan nasiplendi!

Yine lokantanın tuvaletine birlikte çıktık. Aksilik bu ya tuvalet kağıdı yok. Tottolet marka klozet naylonu var diye sevindim, ama kursağımda kaldı çünkü çalışmıyordu. Tuvalet kağıdı da olmadığından kağıt havlu serip oturttum. Kalan çişini de yaptı. Bu sefer de ıslak mendilimizi unutmuşuz iyi mi?!? Neyse arkadaşlardan aldık, lokantadan da kirlilerimiz için poşet rica ettik, sağolsunlar ikiletmediler. Özellikle bu seferinde babamız olmasaydı hakikaten işim çok zor olacaktı…

Sandığa gittiğimizin üstüne bir kafede oturduk. Neyse ki temizdi, yine babayla hallettik. Bu sefer klozete konan kağıtlardan vardı. Onları da eğer düzgün yerleştirememişsen, sifonu çektiğinde suyla birlikte gitmiyor!!

Bezli daha mı iyiydi ne? 🙂

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

