jump to navigation

Tatil bitti- Kar tatili başladı 31 Oca 2012

Posted by evaciton in Çocuk Etkinlikleri, Eğitim, Oyun.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

Dün tatil bitti derken erken konuşmuşum, aslında sezmiştim, ama yinede yazmıştım 🙂

O gün kar yağışı sebebiyle çocukları erken saldılar. Servisimiz belli bir noktaya kadar girmeyi başardı. Ertesi gün konusunda henüz bilgimiz yoktu.

Eşim ve komşularımız aheste aheste çıktılar site yokuşunu, saat 19 sularında buluştuk. Bir saat sonrasında okuldan haber geldi; “Kar sebebiyle yarın tatiliz”

Tahmin ettim, çünkü ana arterlerde problem yok ama aralarda durum fena.. Onu bırakın bizim koridorlar bile bir alem…

Bugün aksi gibi hem temizlik günüydü, hem de babamız da evden çalıştı. Site servisimiz aksatmadan çalıştı. Ama nerdeyse gündelikçi ablamız bile gelemiyormuş, zira Gebze’de minibüsler nerdeyse çalışmayacaklarmış…

Her neyse telefonun alarmını kapatmayı unutmuşum. Sabah 7’de zil çaldı. Ben bir uyandım pir uyandım. Geri uyuyamadım.

Kalktım etrafın fotoğrafını çektim. Bilgisayarı açtım. Sonra babamız uyandı. Kahvaltımızı ettik, ardından gündelikçi ablamız geldi. Uyumakta olan kuzuyu ona geçici olarak emanet edip gidip market alışverişimizi yaptık. Böylece ev – market arası kısa yürüyüşümüzü yapmış olduk. Oradan koridorlarımız için çözüm arayışıyla yönetime gittik. Sonra eve döndük.

Saat 10:30 kuzu hala uyuyor, nihayet kucağıma aldım, sütünü verdim tuvaletini yaptırdım ve artık maaile ayaktayız. Ama bir çözüm bulmak lazım. Ev nasıl temizlenecek. Bir şekil yapmak lazım. Babamız, temizlik sırası onun bulunduğu yere gelene kadar mutfakta çalıştı.

Arada ben bilgisayardaki işlerimi hallettim, ardından bir kaç komşumu aradım, buluşmak üzere anlaştık. Sonra acıktık dediler, öğlen yemeğini hazırlamaya giriştim, yedirdim. Sonra kuzuyla malzemelerimizi ve kendimizi toparlayıp çıktık. Saat 13 civarında sitemizdeki Çocuk Etkinlik Alanına gittik;

Make n Break

komşularımızı beklerken Ginger Bread House puzzle yaptık. Onlarda gelince  önce Köstebek Avı, Make ‘n Break ve son olarak Jenga oynadık. Çocuk bunlar, çabuk sıkılıyorlar. Ben yanımda film, makas, boya ve kağıt filan getirmiştim ama haklı olarak onlar kar topu oynamak istediler.

Spor eğitmenlerimiz kardan adam yapmışlar, onlara özendik, biz de kardan adam yapmak istedik. Komşularımızda kayak kıyafetleri olduğu için rahatlardı, ama bizim yoktu, hal böyle olunca soğukta durma şansımız olmadığını çabuk kavradık.

Neyse çocuklarla biraz kar topu oynadık. Biraz kaydılar, ama kayarlarken bizimkinin totosu ıslanacak diye benim aklım çıktı.

Acıktılar, birlikte sitemizin şimdilik yegane cafesi olan Punica’ya gittik, orada yemek yedik, çay içtik, sohbet ettik. Çocuklar biraz koşturdular. Biraz etraftakilerle sohbet ettik. Saati 16 küsur ettik ve ayrıldık.

Döner dönmez ben kuzuyu ve kendimi acilen sıcak sulara attım. Kuzu uyuyacak gibi oldu diye sütünü verdim. Babamız da dinlenmeye geçmişti. Hep beraber yatağa uzanmıştık ki ben sızıvermişim, baba ve kuzu ise cin gibi uyanık kalmışlar. Bağırışlarına uyandığımda her tarafım tutuktu.

Neyse bizimki biraz daha coştu, yemek vakti geldiğinde yemeyi reddetti, saat 21:00’de biz yemek yerken sızdıverdi.

Bu kadarcık kar oyunu ve temiz hava kuzuyu yormuş demek ki. Ama ne yazık ki süt haricinde hiç bir şey yemeden sızdı miniğim.

Bu arada akşam haber geldi, yarın yine tatil. Benim sabah erken kalkma görevim bir gün daha ertelenecek. Kuzu da biraz daha dinlenecek. Bu iyi, ama aktivite bulmak lazım, ne yapsak acaba?

Yorumlar»

1. momsofzeck - 10 Şub 2012

nerde oturuyorsunuz ona göre birşeyler önerebilirim.

2. momsofzeck - 10 Şub 2012

Haa.. Maltepeimiş.. bilmemki belki İkeaya gidebilirsiniz orada toplar felan var haniii

evaciton - 20 Şub 2012

Karda çıkmak çok akıllıca gelmediği için evimizdeydik. Kartopu ve kardanadam oynadık, komşu gezdik 🙂


Bir Cevap Yazın

